Дистанційне навчання 4 клас

   "Чим більше знаєш, тим більше можеш."

                                                                                                                                        Е. Абу    

Завдання під час дистанційного навчання знаходяться 

1.В електронному шкільному журналі та щоденниках;

2.  На сайті ВСЕОСВІТА    (журнал та особисті кабінети)

https://vseosvita.ua/user/id298104

https://vseosvita.ua/lesson/my


                                        Філіжанка кави з психологом                  

                             Делать уроки без стресса

                                  Уроки без стресса

                             Дитина не хоче робити уроки 

Посилання на блоги вчителів предметників:

 Фіз.виховання

  Музичне виховання


    Розклад  уроків

    Понеділок                                              Четвер                                                         
1.Навчання грамоти                                 1.ЯДС
2.Навчання грамоти                                 2.РПМ              
3.Математика                                            3.Технології    
4.Музичне мистецтво                               4.Образотворче мистецтво                 
5.ЯДС                                                     
     Вівторок                                               П'ятниця        
                                                                  1.Фізичне виховання                   
1Навчання грамоти                                 2.Математика
2.Англійська мова                                   3.Анг.мова
3.Математика                                           4.Навчання грамоти
4. Фізичне виховання                              
5.Навчання грамоти

        Середа
1.Навчання грамоти
2.Навчання грамоти
3.Навчання грамоти
4ЯДС
5.Фізичне виховання

                                                      Шановні батьки!  
Знову ми продовжуємо навчання у незручному для нас режимі. Я сподіваюсь,що ми разом  зможемо допомогти дітям опанувати знаннями і не відстати від програми, адже від цього буде залежати їх подальше навчання.
Народна мудрість говорить:""Знання це скарб, а вміння вчитись — ключ до нього".
Сподіваюсь, що наша з вами праця дасть добрі сходи,а знання зростуть  у душах ваших дітей уроками доброти.

                                                                     


                                            Четверг  15.04

1.Русский язык. Контрольная  работа
Тема.Глагол.Наречие.    ZOOM  9.30 
(для работы будет отведено только 40 мин. Вместе начинаем и каждый самостоятельно пишет)
2. Трудовое обучение   Ознайомлення з технікою пап'є-маше. Посуд у техніці пап'є-маше  Урок на ВСЕОСВИТЕ
3. Рисование Тема "Сады цветут" https://vseosvita.ua/lesson/designer/37716
4. Основы здоровья


                                                        Среда  14.04
1.Математика."Нахождение дроби от числа"  стр.96-98  ZOOM 9.30
Рекомендую посмотреть видео.


2.Укр.чит.                  В.НЕСТАЙКО "Тореадори з Васюківки"  Продовжуємо читати. Розповідаємо прочитане.
3. Чтение  Кир Булычев."Миллион приключений"



                                     Вторник 13.04
1 Математика " Сравнение дробей" стр.94-95 
                                       ZOOM  9.30
2. Українська мова " Відмінювання особових займенників" Урок на ВСЕОСВІТІ.

3.Анг.мова   ZOOM в 12.15

4. Русский язык  "Повторение.Местоимение"

5.Я в мире " Учиться-основная обязанность детей"
стр.104-107.Читаем и отвечаем на вопросы.

                                                Понедельник 12.04
Поздравляю с началом новой трудовой недели! Пусть она будет интересной,результативной и плодотворной.
Берегите себя и не болейте!

1. Математика "Сравнение дробей" стр.92-93
              ZOOM 9.30 
Не забываем вовремя выполнять тесты!

2.Русский язык. "Повторение.Местоимение"
 -Учебник №2 стр.121-Выучить правило;
-Упр. 211; 212

3.Чтение  Внеклассное чтение Кир Булычев  "Миллион приключений"
                               Дай ответы на вопросы:
- Какая главная идея;
-Как ты это понимаешь;
- Чем может быть полезной информация о которой ты узнал ?
-Составь план пересказа ;  Перескажи своими словами.
4. Укр.читання  Позакласне читання.
        В.Нестайко "Тореодори з Васюківки" (продовжуємо читати повість)
 Ще не всі учні оформили "Звіт читача" на PADLET.

Я чекаю.

5. Природоведение "Природные зоны Украины.Карта природных зон.  Стр.132-134   Тетрадь стр.55(1-3 задание)
Урок на Всеосвите


                                                  Пятница 09.04
1.Математика " Дроби" стр.90-91  ZOOM 13.00
2. Укр.мова "Особові займенники" ст.108-109 ZOOM 14.00
Урок на ВСЕОСВІТІ   https://vseosvita.ua/lesson/designer/34905
3.  Природоведение " Почвы Украины. Их охрана" стр.129-131 Тетрадь стр.53-54 Урок на Всеосвіті
4.Англ.язык    
Блог учителя http://schoolisnice.blogspot.com/?m=1




                         Четверг 08.04 
1. Русский язык "Закрепление знаний о наречии"   
 Урок на ВСЕОСВИТЕ  https://vseosvita.ua/lesson/designer/34425           
2  Трудовое обучение    https://vseosvita.ua/lesson/designer/34351

3.Рисование."РУШНИЧОК"  Урок на ВСЕОСВИТЕ
4. Основы здоровья      Задания в блоге учителя (см. выше)


            Среда О7.04 
 Посмотри видео,которое поможет тебе хорошо понять и разобраться, что такое дроби.

2. Укр.читання  Позакласне читання "Всеволод Нестайко Тореодори з Васюківки"
Продовжуємо читати повість.      Нагадую,що 
1 ряд читає першу частину"Пригоди робінзона Кукурузо"
2 ряд- другу частину "Незнайомець із тринадцятої картири"
3 ряд-третю частину "Таємниця трьох невідомих"
Ви готуєте "Звіт читача",який розміщуєте на PADLET

 Також пропоную переглянути це відео:
 За бажанням подивись мультфільм

3. Чтение  Кир Булычев " Авгиева лаборатория" 
Мы продолжаем работать над произведением:
       - Пересказываем текст;  
       - По желанию ты можешь посмотреть мультфильм 
"Тайна третей планеты"                                                                     https://www.ivi.ru/watch/131482  
        
Спасибо за работу


                                       Пятница 22.01 
Математика  "Задачи на пропорциональное движение" ZOOM 10.00
 стр.4-5,     Учебниквторая часть .
Дом.задание стр.4-5 №1(4),№3 Разобрать правило (план решения новых задач)        Не забываем о тестах.

2. Укр.мова " Кличний відмінок" ст.77-78     ZOOM  10.50
Дом робота      Зошит  ст.45

3. Анг.мова  Блог учителя https://schoolisnice.blogspot.com/p/4_29.html

4. Музыка  Блог учителя

5. Природа " Растительный и животный мир Южной Америки"       Урок на ВСЕОСВИТЕ

                                  Четверг 21.01        
1. Рус.язык  "Различие безударных окончаний прилагательных мужского и женского рода"      ZOOM   10.00
Дом.задание упр.266(письменно),стр.144 пишем в книжке



2.  Трудовое обучение  " Закрепление понятия объема. Лепка сказочных героев"          Урок на ВСЕОСВИТЕ

3. Рисование   Композиция "Морские фантазии" 
 Урок на ВСЕОСВИТЕ

4. Я в мире  " Человек в обществе. Моя Родина"  стр.82-88
 Проведи свое иследование "Тайны географических названий"

5.Основы здоровья  ссылка на блог учителя вверху страницы

6. Физ-ра   ссылка на блог учителя вверху страницы.


                           Среда 20.01
1.Математика  " Письменное деление  на однозначное                                               число. Решение задач"          ZOOM 10.00

 Работаем в тетради №1   стр.62-64

2. Укр.чит  " Пригода на ковзанці"  О.Цегельська
 ст.89-92 
1.Читаємо,  відповідаємо на запитання
2. Скласти план до тексту. Записати в карантинний зошит.
Словникова робота.

Передмістя – пригород;

громадка – общество, групка;

закаблучками – каблуками;

льодяні штукарі – ледяные шалуны;

рвуча – стремительная;

несамовито – неистово;

жердка – жердь;

гориверхи – вверхтормашками;

попід пахви – под мышки;

дядина – тётка.

Конкурс «Хто швидше складе прислів’я»

  1. Дру       зна     пі

        ють        в       ді

        бі       зі       ся

- Як розумієте це прислів’я?

         

3.Чтение  Внеклассное чтение "Рассказы  В.Бианки"

Урок на Всеосвите

                    Дякую за роботу



                                        Вторник 19.01
1.Математика   " Письменное деление многозначного числа на однозначное "  стр.140-141 .          ZOOM 10.00
Записать в тетрадь   стр.141 №6,  №7, №9
( на завтра берем тетрадь №2)

2. Українська мова     " Відмінювання іменників -назв маленьких істот та іменників типу ІМ'Я     ZOOM 10.50  
ст.74-75  
Виконати письмово впр.212 ; впр.207 (усно) Навчитися выдмінювати іменники-малята
Пройти тест на ВСЕОСВІТІ від 18.01

3.Англ.мова         ZOOM 12.30

4. Русский язык   " Склонение имен прилагательных женского рода"    стр.138
              1.  Расскажи информацию,
            которую видишь на таблицах.
2. По образцу просклоняй    ночь  зимняя,  холодная
3. Выполни устно упр.253,256
4.Выполни письменно упр.259
5. Дополни предложение:
Сегодня на уроке я запомнил  .....
Сегодня на уроке я научился   .....
Я не знал,а теперь знаю ......


         Спасибо за работу!




                     Понедельник 18.01
 1 Математика   Тема " Письменное умножение и деление многозначного числа на однозначное"  стр.138-139
ZOOM 10.00
 Тест на Всеосвите от 16.01
учебник стр.139 №6,  №7

2 .Русский язык  Тема "Склонение существительных мужского и среднего рода во всех падежах"
 ZOOM  10.50
 А теперь давай поиграем! Нажимай на ссылку.
 Письменно в тетради написать упр.252,выучить правила


3 Чтение Тема В.Бианки "Бешеный бельчонок"
 стр.96-104  
(Читаем,отвечаем на вопросы)


4.Укр.чит. "Чотири руді лисиці" 
1.ст.87-89. Читаємо,переказуємо.
2. Навчитися виразно читати вірш "Узимку" І.Блажкевич


5. Природоведение  " Южная Америка" 
стр.78-79 Тетрадь стр. 32-33     Урок на ВСЕОСВИТЕ


                    Суббота (за среду) 16.01
1. Укр.чит. Розвиток мовлення "  Опис зимової хати"
  Див. нижче
2 Математика Тема "Письменное  умножение многозначного числа на однозначное"
 стр.136-137 ;     №4 Написать в тетрадь   
Печатная тетрадь стр.59 (решение задач можно написать в тетради  под текстом этих задач)

3.Чтение М.Пришвин "Золотой луг"
  стр.93-95. Читаем и отвечаем на вопросы


4.Информатика
5.Физ-ра



                                                         Среда 13 .01
1. Математика  Тема "Геометрические фигуры на плоскости" стр.130-131   ZOOM 10.00
 Домашнее задание стр.131   №6.7,8

2.Укр чит.      "Євген Гуцало "ІНІЙ"  Урок на ВСЕОСВІТІ

3. Інформатика          ZOOM  13.00

4. Чтение      В.И.Лебедев-Кумач "Веселый ветер"
                                                           стр. 90-92
1.Читаем ,отвечаем на вопросы.
2. Отрывок из фильма "Дети капитана Гранта"


3. Научись тоже петь эту ПЕСНЮ!        (Караоке)


                          Ты просто   МО-ЛО-ДЕЦ!

5. Физ - ра            kolomoesskok.blogspot.com


 Суббота  16.01 Читання (укр) Тема" Розвиток творчої  діяльності Опис картини "Зимова хата" ст.86-87
- прочитай текс;
-уважно розглянь малюнок;
-дай відповіді на запитання;-
-склади свій опис картини "Зимова ніч"  (5 питання) Текст запиши в зошит з укр мови (карантинний).

                                                        Зимова ніч
Як гарно вночі взимку. Небо ...
 
              Дякую за старання!

                          Четверг 14.01


1. Русский язык Тема  "Дательный и Творительный падежи имен прилагательных"
стр. 126, 129
ZOOM    10.00
 Домашнее задание упр.240,241(устно),245. Выучить правила!
2. Трудовое обучение  Тема "Работа с пластилином. "Лепка животного"     
  Урок и задание смотри  на Всеосвите  Страница "Трудове навчання"

3.Рисование    Композиция " Зимняя речка"
Урок и задание смотри на Всеосвите .Страница "Образотворче мистецтво"   Рисунок прикрепляем на PADLET по ссылке    https://padlet.com/aprotiven565/kr7ld0e1gc7s4sg6  

4. Основы здоровья           Основы здоровья(посилання на блог)

5.Физ-ра     (См.     вначале страницы ссылку)




                      Пятница  15.01
1. Математика Тема" Геометрические фигуры в пространстве"   стр.132-133   ZOOM 10.00 
Дом.задание стр.134 №7(2)  ,№10
 Тест на Всеосвіті

 Нажимай на ссылку и играй!
Геометрические фигуры



2. Укр.мова Тема " Відмінювання іменників жіночого роду з нульовим закінченням та іменник МАТИ  ст.71-73
ZOOM  10.45
Домашня робота Впр.202,206

1.Переглянь відео за посиланням та запам'ятай  те,чого  ти не знав!
2.Пройти тестування на Всеосвіті


3. Музика  (См. вначале стр. "Посилання на блоги вчителів"
4.Анг.мова (См. вначале стр."Посилання на блоги вчителів"
  
5. Природоведение  Тема "Растительный и животный мир Северной Америки"   стр.74-77   ; Тест на Всеосвите
1Прочитай текст
2. Внимательно рассмотри картинки
3.Дай ответы на вопросы."Проверь себя"
4. Посмотри видео.Расскажи,что новое для себя ты узнал,а какая информация была тебе уже знакома


5. Повторить и закрепить учебный материал о Северной Америке тебе поможет это видео.

6.Проверь свои знания,выполнив тест на ВСЕОСВИТЕ (стр.ПРИРОДОЗНАВСТВО)

            Спасибо за работу!



                                              Понеділок 11.01
1.Літературне читання  " О.Леонтович "Три сестриці",З                                                     Мензатюк"Мільйон                                   мільйонів сестричок"
                                Урок та завдання дивись на  "Всеосвіті" Особистий                                             кабінет .Сторінка "Літературне читання"

2.Математика     Тема"Составные задачи с величинами:                                                                    скорость,время,расстояние" стр.124-125  Тетрадь                                                            стр.56 
                    Консультация  в 10.00     zoom

 Домашнее задание стр.125 №4,6, 7     -для всех

КТО не присутствовал на консультации решает еще и задачи.№2(2),(4).№3


3.Русский язык     Тема"Повторение об имени существительном
                             Урок и задания  смотри на Всеосвите в личном кабинете
                                           Стр."Російська мова"  Повторение

4.Природоведение Тема "Северная Америка"
                                Урок и задания  смотри на Всеосвите в личном  кабинете
                                 Стр."Природознавство"УРОК СЕВЕРНАЯ АМЕРИКА


5.Чтение               Тема "Писатели-классики мировой литературы"

-Познакомься с писателями классиками   стр.87 учебника
-Прочитай вопросы и дай на них ответы.
- Познакомься с произведениями,которые будем читать.(стр.90-155)
-Прочитай стихотворение С .Маршака "Пожелание друзьям".Напиши,чтобы ты пожелал своим друзьям.
-Сделай фото с книгой, которую ты сейчас читаешь. Переходи по ссылке и расскажи всем  о прочитанной книге, обязательно прикрепи фото.
                        Книги,которые я сейчас читаю

Мы помним народную мудрость
"Кто много читает,тот много и знает"
              Спасибо за работу

              Вторник 12.01
1.Математика      Приглашаю в ZOOM в 10.00

2. Укр.мова  Тема "Правопис іменників середнього роду в Орудному відмінку.       Дивись та виконуй завдання на  "ВСЕОСВІТА" особистий кабінет

3 Анг.язык- конференция в ZOOM   в 12.30

4. Я в мире      Тема ""Нужно ли быть правдивым?"   
          Правда — це те, що відповідає дійсності, істина; певна                                  сукупність досто­вірних відомостей про що-небудь.  
1.Прочитай рассказ "Пашка-хвастун" стр.69-73.  73-76 Дай ответы на вопросы учебника.
Вибери серед наведених прислів’їв те, яке виражає головну думку оповідання
Брехнею весь світ пройдеш, а назад не вернешся.
На брехні далеко не в’їдеш.
Чия відвага, того й перевага.
Хто вчора збрехав, тому і завтра не повірять.
2.Отдохни

3.Культура общения

Спілкування — взаємини між людьми, що виявляються в обміні діяль­ністю, інформацією, досвідом, умінням і навичками, а також результатами ді­яльності. 

Мистецтво спілкування — одна з найголовніших здібностей людини, вона піднімає її над усім живим і робить людиною!

Прочитай статьи на стр.76-79.Дай ответы на вопросы

ПРАВИЛА СПІЛКУВАННЯ
Поміркуй і визнач для себе правила спілкування, додаючи «Не», де вважаєш за потрібне

_____ бути ввічливим, доброзичливим.
_____ перебивати співрозмовника.
_____ слухати уважно.
_____ уживати грубі та образливі слова.
_____ показувати свій поганий настрій.
_____ розмахувати руками.
_____ робити байдужий вигляд.
_____ бути нав’язливим. 
Я надеюсь,что теперь ты будешь говорить только правду и быть культурным в общении!

5. Русский язык   Урок на ВСЕОСВИТЕ



 Наполегливо пропоную прочитати

                                          Психологи радять 

 Вам щодня доводиться змушувати дитину робити уроки? Багато батьків скаржаться на те, що це найскладніша частина виховання школяра. Можливо, вам стає трохи незручно, коли настає час виконувати домашнє завдання, тому що ви наперед знаєте, що дитина зараз почне влаштовувати істерики, кидати підручники та грюкати дверима. Ваше бажання допомогти їй призводить до того, що ви годинами сидите з нею за підручниками, слухаючи її скарги на те, як вона ненавидить навчання. Це може тривати з року в рік і так і не принести бажаного результату.

Домашні завдання – обов'язок дитини
Перш за все, вам потрібно зрозуміти: виконання домашніх завдань – це важка робота і для вас, і для дитини. У її насиченому графіку це один із найскладніших пунктів. Допоможіть їй знайти час для того, щоб регулярно вчити уроки, як би складно для неї це не було. Пам'ятайте, що її завдання – вчитися в школі, виконувати домашні завдання, а ваше – виконувати домашню роботу й виховувати дітей з любов'ю.
Мотивуючи дитину виконувати домашні завдання, легко вплутатися в протистояння з нею. Вона може проявити нелюбов до виконання завдань, вважаючи за краще гуляти, спілкуватися з друзями або займатися ще чимось. І якщо в цей момент ви не зможете впоратися з розчаруванням або злістю з цього приводу, ви програли в цій боротьбі. Багато дітей починають маніпулювати батьками, викликаючи в них фрустрацію й думки про те, що змінити таку поведінку просто неможливо.
Правда полягає в тому, що коли дитина з дитинства не навчиться виконувати свою роботу, долаючи труднощі, в дорослому житті вона буде мати проблеми. Тому батькам важливо навчити її відповідально ставитися до своїх обов'язків. Тримайте ситуацію під контролем і поясніть їй, що вчити уроки – це частина її повсякденних обов'язків.
Щоб привчити школяра виконувати домашні завдання без конфліктів, дотримуйтеся наступних рекомендацій.
Порада № 1. Зберігайте спокій
Не втрачайте самовладання, не кричіть на дитину, якщо вона не відразу правильно вирішує завдання або відповідає на питання. Не критикуйте її за неправильні відповіді й не піддавайтеся спокусі зробити завдання за неї. У будь-якій ситуації зберігайте спокій. Якщо ви будете критикувати дитину або кричати на неї, це загострить атмосферу й тільки ускладнить їй завдання.
Порада № 2. Поясніть дитині свої очікування та її відповідальність
Дайте зрозуміти, що вона повинна робити уроки вчасно й докладати до цього максимум зусиль. Визначте час, коли вона повинна робити уроки. Враховуйте індивідуальні особливості дитини. Комусь легко даються іноземні мови, але з математикою виникають труднощі, комусь навпаки. Одні діти більш посидючі і для них важливо, щоб під час виконання завдань їх ніхто не відволікав; іншим необхідно робити перерви й розбивати великі завдання на кілька дрібних. Деякі діти самостійні й можуть виконувати завдання без сторонньої допомоги, але більшості потрібний контроль і допомога з боку батьків відповідно до віку. Якщо у вас кілька дітей, ваше завдання ускладнюється, адже вам потрібно враховувати особливості кожного з них.
Порада № 3. Регулярно спілкуйтеся з вчителями ваших дітей
Підтримуйте зв'язок із вчителями протягом усього навчального року, починаючи з вересня. Це допоможе вам знати все про успішність дітей у школі та буде особливо корисним у випадках, якщо в дитини виникають будь-які труднощі.
Порада № 4. Визначте для себе оптимальну роль у взаємодії з дитиною
Деяких дітей потрібно постійно мотивувати до навчання, деяким – давати чіткі настанови та інструкції, а інших треба просто час від часу контролювати. Постарайтеся вибрати для себе таку роль у цьому процесі, яка буде максимально враховувати потреби дитини. Пам'ятайте, що, зрештою, саме вчитель визначає, добре чи погано дитина впоралась із завданням. Ви не несете відповідальності за результат, ваша задача – створити умови для дитини й допомагати їй за потреби. Ви можете висловлювати свої припущення, але за виконання домашніх завдань відповідальність несе дитина.
Порада № 5. Діти повинні вчити уроки одночасно
Якщо у вас кілька дітей, які ходять до школи, організуйте їх розпорядок таким чином, щоб вони вчили уроки одночасно. Якщо хтось упорається зі своїми завданнями раніше, він повинен поводитися тихо, щоб не заважати брату чи сестрі.
Порада № 6. Визначте час і місце для виконання домашніх завдань
Постарайтеся дотримуватися встановленого часу день у день. Якщо дитина активна, робіть перерви в роботі. Наприклад, дитина може 15 хвилин виконувати завдання, а потім зробити перерву на 5 хвилин. Під час таких перерв ви можете запропонувати їй перекусити, щоб відновити свої сили. Подбайте про спокійну атмосферу в будинку в цей час: вимкніть телевізор або хоча б зменшіть його гучність.
Переконайтеся, що в дитини є достатньо простору для того, щоб учити уроки. При цьому також потрібно враховувати індивідуальні потреби: для одних дітей для цього знадобиться великий кухонний стіл, щоб можна було розкласти всі книги й зошити, а для інших - маленький тихий куточок у дитячій кімнаті.
Порада № 7. Привчайте дитину до розпорядку з раннього віку
Навіть якщо дитина ще маленька і лише вчиться читати, регулярно виділяйте для цього час. Це допомагає їй звикнути до розпорядку, адже з часом завдань стане все більше і вони будуть складніші.
Порада № 8. Допомагайте дитині на складних етапах роботи
Іноді дитина не може виконати домашнє завдання через те, що на певному етапі в неї виникають труднощі. І тут потрібна ваша допомога. Наприклад, їй необхідно розв’язати ряд однотипних завдань, але вона не розуміє, з чого почати. Розберіть разом з нею 1-2 завдання – й решту вона зможе розв’язати самостійно. Якщо вона не може вибрати тему для твору, ви можете провести разом з нею невеликий мозковий штурм, щоб знайти потрібну ідею. Запам'ятайте: ви не повинні виконувати завдання за дитину, досить лише трішки її підштовхнути до правильного рішення.
Порада № 9. Вирішіть з чоловіком, хто з вас буде допомагати дитині з уроками
Для цього визначте, у кого з вас краще виходить пояснювати що-небудь. Це допоможе заощадити час на виконання домашніх завдань. Якщо ж ви виховуєте дитину самі, можна час від часу просити про допомогу когось із друзів або родичів.
Порада № 10. Проявіть співчуття й підтримку
Якщо навчання дається дитині важко, підтримайте її, проявіть співчуття. Іноді дітям задають досить складні завдання, і у вашої дитини можуть виникати проблеми з їх виконанням. Запитайте у вчителя, чи всім дітям у класі важко даються такі завдання, чи тільки вашій дитині. Якщо подібні проблеми спостерігаються в неї в класі, вчитель може провести тестування, щоб визначити причину цього. Хоча батькам і неприємно чути про те, що їхня дитина має проблеми з навчанням, діючи спільно з учителем, можна виправити ситуацію.
Порада № 11. Використовуйте позитивне підкріплення
Дітей необхідно мотивувати добре вчитися, виконувати домашні завдання й отримувати високі оцінки. Більшість дітей отримують задоволення від високих оцінок і досягнень у навчанні. Але якщо цього не відбувається, можна використовувати додаткові стимули. Не рекомендується заохочувати дитину грішми. Замість цього можна купити їй те, що вона давно хотіла, зводити її в кіно тощо. Ці речі стануть для дитини більш значущими, ніж грошове заохочення. Крім того, це зміцнить атмосферу любові й підтримки у вашій родині.
Швидше за все, ваша дитина ніколи не полюбить робити домашні завдання або це заняття буде даватися їй з труднощами. У всіх дітей різні здібності, і якщо ваша дитина не досягне успіху в науці, вона може стати художником, будівельником або технічним працівником. Нам би всім хотілося, щоб наші діти самостійно вчили уроки, але, швидше за все, цього не станеться. Тому нам потрібно допомагати їм, підтримувати та вчити відповідально ставитися до навчання.
Тиха трагедія з нашими дітьми, про яку ніхто не говорить
Вікторія Прудей (Victoria Prooday) володіє ступенем магістра з трудотерапії в Медичній школі при університеті Торонто. У неї великий досвід роботи з дітьми та батьками.
Я закликаю батьків, що піклуються про майбутнє своїх дітей, почути те, що я говорю в цій статті. Навіть, якщо ви не згідні з моєю точкою зору, будь ласка, дотримуйтесь рекомендацій в кінці цієї статті. Після того, як ви побачите позитивні зміни в житті вашої дитини, ви зрозумієте, чому я говорю те, що говорю!
Цікаве
Саме зараз в наших домівках розгортається мовчазна трагедія, яка зачіпає найдорожче, що у нас є: наших дітей!
Наші діти перебувають в жахливому емоційному стані!
Ба більше, за останні 15 років статистика психічних розладів у дітей жахає:
● кожна п’ята дитина має розлади психіки
● поширеність синдрому дефіциту уваги зросла на 43%;
● поширеність підліткової депресії зросла на 37%;
● частота самогубств серед дітей 10-14 років зросла на 200%.
Що ще нам потрібно, щоб подивитися правді в очі?
Ні, відповідь не в поліпшенні діагностичних можливостей!
Ні, вони не народжуються такими!
Ні, це не вина школи і системи!
Так, якби боляче нам не було це визнавати, в багатьох випадках саме ми, батьки, повинні самі допомогти своїм дітям!
Що не так:
Сучасні діти позбавлені основ здорового дитинства, таких як:
● Емоційно доступні батьки.
● Чітко окреслені межі й настанови.
● Обов’язки.
● Збалансоване харчування і достатній сон.
● Рух і свіже повітря.
● Творчі ігри, спілкування, вільне проведення часу.
                               Замість цього діти мають:
● Абстрактних батьків.
● Батьків, які дозволяють дітям все.
● Відчуття, що їм всі винні.
● Незбалансоване харчування і недостатній сон.
● Сидячий домашній спосіб життя.
● Нескінченну стимуляцію, технічні забави, миттєве задоволення.
Хіба можна виховати здорове покоління в таких хворих умовах? Звичайно, ні!

Людську природу обдурити неможливо: без батьківського виховання не обійтися! Як ми бачимо, наслідки жахливі. За втрату нормального дитинства діти розплачуються втратою емоційного щастя.
Як це виправити?
Якщо ми хочемо, щоб наші діти виросли щасливими і здоровими, нам треба прокинутися і повернутися до основ. Ще не пізно! Я знаю це, тому що сотні моїх клієнтів бачили позитивні зміни в емоційному стані їх дітей протягом тижня (а в деяких випадках навіть днів) після реалізації цих рекомендацій:
Встановлюйте обмеження і пам’ятайте, що ви — батьки дитини, а не її друзі.
Забезпечте дітям те, що їм потрібно, а не те, що їм хочеться. Не бійтеся відмовляти дітям, якщо їх бажання розходяться з потребами.
● Давайте здорову їжу та обмежуйте снеки.
● Проводьте в день час на природі.
● Щодня влаштовуйте сімейні вечори без електроніки.
● Грайте в настільні ігри.
● Щодня залучайте дитину до справ (складати білизну, прибирати іграшки, розвішувати білизну, розбирати сумки, накривати на стіл і т. д.).
● Укладайте дитину спати в один і той же час, не дозволяйте брати в ліжко гаджети.
Навчайте дітей відповідальності та незалежності. Не захищайте їх від дрібних невдач. Це вчить їх долати життєві перешкоди:
● не складайте і не носіть за дитиною ранець, не приносьте їй в школу забуту їжу/домашню роботу, не очищайте банан для 5-річної дитини. Навчайте їх самостійно робити все це.
Навчіться бути терплячими й дайте можливість вільно проводити час, щоб у дитини була можливість занудьгувати і проявити свої творчі пориви:
● Не оточуйте дитину постійними розвагами.
● Не підсовуйте техніку як ліки проти нудьги.
● Не заохочуйте використання гаджетів за їжею, в машині, в ресторані, в магазині. Нехай мозок дитини вчиться самостійно розганяти «нудьгу».
Будьте емоційно доступні, вчіть дітей соціальним навичкам:
● Не відволікайтеся на телефон, спілкуючись з дитиною.
● Навчіть дитину справлятися зі злістю і роздратуванням.
● Навчіть дитину вітатися, поступатися, ділитися, співчувати, поводити себе за столом і в розмові.
● Підтримуйте емоційний зв’язок: посміхайтеся, цілуйте, лоскочіть дитину, читайте їй, танцюйте, стрибайте й повзайте з нею разом!
Ми повинні змінити своїх дітей, інакше отримаємо ціле покоління на пігулках! Ще не пізно, але часу залишається все мен

Комментариев нет:

Отправить комментарий